15/10/2022

Zaterdag 15 oktober organiseert Lionsclub Goeree-Overflakkee een golftoernooi voor het goede doel. Een 18-holes baan lopen op het mooie golfterrein op ons eiland en na afloop een gezellig barbecue! Door enthousiaste medewerking van Golfbaan Catharinenburg in Melissant kunnen we een fantastische middag organiseren.

Naast deze leuke en sportieve uitdaging ondersteunt u met deelname het Hospice Calando in Dirksland en de Stichting Vakantiewoningen voor gehandicapten de Leeuw-inn in Ouddorp.

Het golftoernooi verloopt volgens Texas Scramble regels. Dit betekent dat op iedere hole tegelijk gestart wordt in flights van 4 spelers. De pro van de golf vereniging, Leo van Bennekom van golfschool Teetime, zorgt ervoor dat het toernooi volgens de regels verloopt en zal waar nodig de deelnemers van advies en tips voorzien.

Waar & wanneer:

Zaterdag 15 oktober.

Om 12.00 uur in Clubhuis Golfclub Roxenisse (Bouwdijk 9, Melissant).

Om 13.00 uur aanvang van het toernooi.

U hebt voor € 100,- pp. een greenfee met consumptie vooraf,  een set ballen en een BBQ na afloop.

U kunt zich individueel inschrijven of per groep.

Het is ook mogelijk om in te schrijven voor een sponsorpakket, dit bestaat uit een flight van 4 deelnemers met daarbij een banner op de baan en/of 25 sets golfballen met uw bedrijfsnaam.

Inschrijven graag voor 8 oktober.

Voor inschrijving en/of voor meer informatie mailt u naar: lionsgolfcup@outlook.com